петък, 30 септември 2011 г.

Frankie Wilde - I need to feel Loved

          Нещата са прости и винаги са свързани с това да се чувстваш обичан/а. Напълно нормално и човешко чувство, което пренебрегваме, но то е вътре в нас. Като виден самотник си мислех, че ми е добре сам, но самотата е плашеща и е за старите хора! Докато човек е млад трябва да живее, дивее, прави всичко онова, което може и то поради простата причина, че е жив... Нека всички да бъдат обичани и да живеят в един свят, който е пълен с хубави моменти, защото ги има. Монетата има две страни и винаги може да се обърне, а аз днес видях на къде е обърната моята, защото лятото вече приключи, студа дойде и стана време за спомени от лято 2011'.

          Време е да се отдадат заслужените благодарности към хората направили толкова много неща и помогнали да съм все още с варненско местожителство. Да прозвучи следващата песен за една госпожица, която ме научи, че морето е прекрасно място и Варна е пълна с романтични моменти. Дойде момента да каза, че Плами е също толкова готина, колкото можете да си я представите от блоговете и - радвам се, че все пак успяхме да се видим през лято 11'. Да поздравя и братчеда Боби, който никакъв го няма в проекта, но е голям пич. Да кажа за пореден път, че колегата е най-стабилния човек, който познавам. Има още личност, преживявания и факти, който свързвам с лято 2011, но всички тях ще ги обединя в една песен и то няма да е на Еминем. :)



        Май прекалих с лиричните откровения, но това ще да са тия животни скорпионите. Колкото и самотни да се правим, колкото и да сме социални, най-накрая се оглеждаме и виждаме, че всичко е под носа ни, но... 

          След като почти бях казал "Сбогом" на проекта... Установих, че това няма, как да стане. Не е честно нито към Плами, Виолка, Боби, Ива и още някой минали от тук, защото аз ви поканих и типично по скорпионски не мога да се откажа, така че баш ми е драго да продължим с забавленията тук.

2 коментара:

  1. И тъй като проекта ще го има, очаквам да споделите, какво в последно време не ви харесва. Кое трябва да се оправи. Дизайна наред ли е при всички? И една идея, която Виолка наскоро ми даде е банерите в дясно да се превърнат в избор на автор, а не линк към блог. Следователно като изберем моя банер примерно да ви се визуализират само публикуваните от мен клипове и така за всички?!

    Очаквам и други идей, ако някой има предложения за нови автори също може да ги обсъдим. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хубав пост Доди... Не съм в състояние да кажа много, само едно искрено и топло Благодаря!

    ОтговорИзтриване