четвъртък, 29 септември 2011 г.

Lorraine Ellison - Stay With Me

8 коментара:

  1. Винаги съм се радвала на соул музиката... музиката с душа :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дам... И тук се сещам за нещо което бе казал Ицо в "Източни пиеси" когато го попитаха от какво има нужда... Той каза: От сол... и пипер...

    ОтговорИзтриване
  3. Поне хляб няма ли, че сол с пипер не е много хранително. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Отлично петъчно напомняне!

    Вио, видя ли, че започва фестивал за бг кино във Варна? Предлагам едно виждане на живо + някое филмче ;)

    http://fccvarna.bg/bg/products/view/ххх-фестивал-на-българския-игрален-филм-златна-роза

    http://fccvarna.bg/bg/products/view/ретроспектива-50-години-златна-роза-вход-свободен

    ОтговорИзтриване
  5. Ахам, а аз явно съм станал невидим или ненужен на всички. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Доди, моите най-официални извинения :D Просто си коментирал, докато аз се ровех за линковете... Поканата е и към теб, разбира се ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Дам, набелязала съм си някои филми, които задължително искам да гледам, надявам се и да мога, че май няма да съм на свобода по това време като гледам .... :(((
    А иначе един мой познат има филм, с който участва на фестивала, спечели наградата на публиката началото на тази година в София като имаше някакъв международен фестивал...
    Филмът му е:
    ПРАВИЛАТА НА ЕРГЕНСКИЯ ЖИВОТ, реж. Тонислав Христов

    ОтговорИзтриване